Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на 156 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Имаме един до 1000 бара, ако трябва да услужа
    На празен ход едва ли е повече от 200 до 300, значи ще стигне
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Имаме един до 1000 бара, ако трябва да услужа
      На празен ход едва ли е повече от 200 до 300, значи ще стигне
      Ми как само да ни дадеш и от специалните скобички дето държат 1000 бара
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Ще ползваме преходник с резби.
        Но винаги е по-лесно да се закачи тестера и да се гледа колко бързо качва налягането...
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #34
          аз имах същия проблем доста трудно палене гледах всичко свещи релета всичко ок.Преди 3-4 дена беше адски студ -12 запали на 10-я път ,направо подивях поразпитах тук там и никой нищо незнае захванах се сам.По случайност реших да извадя клапана на помпата за високо налягане извадих го и какво да видя счупен направо онемях как е вървяла до сега .Питах по разбиращи казват невъзможно със счупен клапан да върви да ама вървеше и то добре само паленето беше проблем.Купих нов на БОШ струвал 487лв. с отстъпката ми го дадоха за 400лв сложих и чудо -докато и покажа ключ сама пали .Дано да съм бил от полза,и най добре да е нещо друго по евтино че тези цифри направо ме побъркват ама какво да се прави трябва да върви
          156 1,9JTD 2000

          Comment


          • #35
            На мен пък ми е чудно как става това подгряване за 20 секунди!?! При мен подгряването си е 2 секунди, с много леки отклонения, в зависимост от това дали е топъл или не двигателят. За толкова светва реотанчето на таблото и гасне. Предполагам, че и свещите работят толкова. Но понеже не съм сигурен, ще трябва да проверя, защото на старата ми Мазда, лампата светеше 2-5сек, пък свещите продължаваха да греят докато не си стоплят колкото им трябва. Излекувах я, като прекарах индикация на таблото директно от свещите (или от релето) и проблемът със зимното палене изведнъж изчезна!

            Comment


            • #36
              Свещите греят и след изгасването на индикатора.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #37
                Аз все си мислех, че Алфата ще е по-добре измислена от старата ми Мазда, набор 83, ама явно, в това отношение, не е. Иначе, проблем с паленето при 2 секундно подгряване, никакъв, дори и при минусови температури, ама ще си имам едно наум!

                Comment


                • #38
                  Какво тук значи да е измислена по-добре?
                  При почти всички видове подгряване има post-heating. За ограничаване на димността май беше.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Panchev Покажи съобщение
                    Аз все си мислех, че Алфата ще е по-добре измислена от старата ми Мазда, набор 83, ама явно, в това отношение, не е. Иначе, проблем с паленето при 2 секундно подгряване, никакъв, дори и при минусови температури, ама ще си имам едно наум!
                    не грее 2секунди а доста повече чуй кога изключва релето не гледай индикацията за свещите
                    156 1,9JTD 2000

                    Comment


                    • #40
                      За да може да се провери дали периода на подгрев е коректен се включва съпротивление от 6 k ома към буксата на температурния датчик.вързва се волтметър към свеща,дава се контакт и се броят секундите за които се подава напрежение към свеща.Трябва да бъдат 18 сек.Втората проверка е за периода на подгрев след запалване на колата.Окъсява се буксата на темп. датчик със съпротивлението,подава се контакт,изчаква се да загасне лампата за подгрева на таблото,пали се колата и пак с волтметъра се наблюдава колко време се подава напрежение.Трябва да е 73 секунди.
                      Това се отнася за jtd 105 коня ако иска някой от колегите може да тества.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
                        аз имах същия проблем доста трудно палене гледах всичко свещи релета всичко ок.Преди 3-4 дена беше адски студ -12 запали на 10-я път ,направо подивях поразпитах тук там и никой нищо незнае захванах се сам.По случайност реших да извадя клапана на помпата за високо налягане извадих го и какво да видя счупен направо онемях как е вървяла до сега .Питах по разбиращи казват невъзможно със счупен клапан да върви да ама вървеше и то добре само паленето беше проблем.Купих нов на БОШ струвал 487лв. с отстъпката ми го дадоха за 400лв сложих и чудо -докато и покажа ключ сама пали .Дано да съм бил от полза,и най добре да е нещо друго по евтино че тези цифри направо ме побъркват ама какво да се прави трябва да върви
                        каде точно се намира този клапан

                        Comment


                        • #42
                          Ако колата не запали след като ви е изгаснала индикацията на таблото значи имате друг проблем
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                          Comment


                          • #43
                            значи клапана се намира тоно на самата помпа за високо налягане ,като махнеш декоративния(пластмасовия)капак зад мотора има има нещо в което влизат маркучи за нафта идващи от горивния филтър точно под тази връзка се намира въпросния клапан той е с букса няма как да го объркаш
                            http://www.axm-auto.com/image_displa...21_8029038.jpg така изглежда самият клапан
                            156 1,9JTD 2000

                            Comment

                            Working...
                            X